Inwentaryzacja zlecona

Start / Oferta / Inwentaryzacja zlecona

Inwentaryzacja zlecona

Firma Lupine oferuje kompleksowe usługi w zakresie przeprowadzania procesów inwentaryzacji w firmach, a także w jednostkach samorządowych. Zakres świadczonych prac obejmuje szczegółowy spis z natury składników majątkowych oraz źródeł ich pochodzenia, ustalenie ich stanu, a także wyjaśnienie różnic pomiędzy stanem stwierdzonym, a tym zawartym w ewidencji księgowej.

Aby świadczone przez nas usługi były wykonywane na najwyższym możliwym poziomie, wykorzystujemy do nich nowoczesne sprzęty i rozwiązania. Na co dzień towarzyszą nam laptopy ze skanerami ręcznymi, bezprzewodowe kolektory danych, mobilne terminale, a także drukarki kodów kreskowych. Podstawą sukcesów firmy Lupine pozostają jednak jej wykwalifikowani i doświadczeni pracownicy.

Jaki zakres usług oferuje firma Lupine?

Cały proces inwentaryzacji polega na ustaleniu rzeczywistego stanu składników majątku w konkretnej jednostce i na dany dzień. Po spisaniu tych elementów wymagane jest porównanie listy ze stanem księgowym i ustalenie różnic. Przeprowadzane przez nas prace inwentaryzacyjne obejmują środki trwałe oraz maszyny i urządzenia wchodzące w ich skład, środki trwałe powierzone innym kontrahentom, a także grunty oraz środki do których dostęp jest utrudniony. Oferowana przez nas usługa jest holistyczna i kompleksowa, dzięki czemu zleceniodawca uzyskuje pełny obraz posiadanego przez jednostkę majątku.

Pierwszy krok

Spotkanie w siedzibie klienta, poznanie potrzeb i zaplanowanie dalszych działań. Następnie specjaliści dygitalizują dane papierowe i przygotowują dokumentację elektroniczną.

Drugi krok

Specjaliści ewidencjonują dane poprzez wprowadzenie składników majątku do systemu zarządzającego inwentaryzacją. Cały proces odbywa się w oparciu o instrukcję.

Trzeci

Na końcu zostają przedstawione wyniki procesu. Całość prac podsumowują raporty końcowe, arkusze spisu z natury, a także arkusze wykazu różnic inwentaryzacyjnych.

Jak wygląda proces inwentaryzacji?

Współpraca z firmą Lupine rozpoczyna się od spotkania w siedzibie klienta, podczas którego ten przedstawi doświadczonemu pracownikowi potrzeby i wymagania firmy. Rozmowa pozwoli również jasno określić założenia zlecenia, a także jego specyfikę. Po otrzymaniu wymaganych informacji i zapoznaniu się z próbkami dokumentacji, zaplanowany zostanie cały proces inwentaryzacji. W jej trakcie zdygitalizowane zostaną dane papierowe, a pracownik Lupine przygotuje odpowiednią dokumentację elektroniczną w firmowej aplikacji. Każdy element majątku będzie charakteryzował się unikalnym kodem kreskowym i lokalizacją. Kolejnym etapem jest ewidencja majątku oraz wprowadzenie danych o jego składnikach do systemu.

W jaki sposób kontrolowane są postępy prac?

W trakcie przeprowadzania inwentaryzacji nasi pracownicy dbają o to, aby postępy i wyniki procesu były dostępne na każdym etapie prac. Dzięki zestawianiu danych w czasie rzeczywistym możliwe jest analizowanie ich na bieżąco, a także niezwłoczne reagowanie w razie zaobserwowania jakichkolwiek niezgodności. Po wystąpieniu błędu, informacja zostaje przekazana kierownikowi, który podejmuje decyzje o ewentualnym sprawdzeniu konkretnej strefy lub rozpoczęciu poszukiwać źródła problemu. Cały proces zostaje podsumowany poprzez raporty końcowe, arkusze spisu z natury oraz arkusze wykazu różnic inwentaryzacyjnych.

Nasza oferta

Inwentaryzacja
zlecona

Zestaw do
inwentaryzacji

Opieka nad majątkiem

Program
abonamentowy

Zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a na pewno Ci pomożemy!
ul. Lebiodowa 33J04-674 Warszawa

Napisz nam wiadomość