
Program abonamentowy
Uważamy, że ważne jest kompleksowe podejście do procesu i współpracy z klientem, dlatego firma Lupine dba o komfort i zadowolenie użytkownika również po przeprowadzonej transakcji. Program abonentowy oznacza nawiązanie dłuższej współpracy między firmą a klientem, która ma na celu całkowite zoptymalizowanie procesów i pomoc w ich przeprowadzaniu.

Wybór tego rozwiązania minimalizuje stopień zaangażowania nabywcy w cały proces zarządzania majątkiem. Firma Lupine przejmuje opiekę nad składnikami majątku w momencie zakupu, a kończy go protokołem przekaznia bądź likwidacji środka. Monitorujemy cykl życia przedmiotów i wartości niematerialnych i prawnych wykorzystując własne rozwiązania informatyczne oraz optymalnie dobrane urządzenia identyfikujące kody 1D, 2D oraz RFID. Gromadzimy i przetwarzamy dane nt składników majątku, a w szczególności miejsce ich alokacji oraz użytkowników. Prowadzimy skuteczne inwentaryzacje potwierdzające stan posiadanej wiedzy i raportujemy nabywcy wszystkie niezgodności.

Główne korzyści dla korzystających z programu abonamentowego

Brak konieczności kupna programu i urządzeń

Gwarancja stałej, miesięcznej opłaty

Zerowe zaangażowanie własnych pracowników

Pełna obsługa techniczna i organizacyjna

Kompleksowe zarządzanie dowolną ilością lokalizacji

Całdobowa opieka nad programem i bazą danych

Aktualizacje stanu majątku wynikające z zakupów i likwidacji

Projektowanie i wydruk etykiet

Konfigurowanie, serwis i wypożyczanie terminali na czas inwentaryzacji

Automatyczne, darmowe rozszerzenia funkcjonalności

Preferencyjne ceny usług fakultatywnych

Przygotowywanie i planowanie spisów z natury

Generowanie raportów końcowych i sprawozdań

Usługi konsultingowe w zakresie zarządzania majątkiem

Realizacja likwidacji wskazanych składników majątku

Dzięki skorzystaniu z oferowanego przez nas programu abonentowego klient może zamówić dowolną, niestandardową funkcjonalność naszych programów. Świadczone przez nas rozwiązania mogą zostać odpowiednio dostosowane do aktualnych potrzeb i wymagań użytkownika. Klient może skorzystać również z pomocy naszych doświadczonych specjalistów. Współpraca umożliwia kontakt telefoniczny z konsultantem, a także pomoc serwisową w odpowiedzi na przesłane zgłoszenie. Oferujemy również usługę wizyty technika Lupine w siedzibie klienta. Podczas takiego spotkania rozwiąże on ewentualne problemy lub błędy zaobserwowane przez użytkownika. Forma i zakres współpracy są w pełni zależne od potrzeb klienta i jego wymagań.

Jakie rodzaj współpracy oferuje firma Lupine?
Każdy klient ma inne wymagania, potrzeby i oczekiwania. Mając to na uwadze, firma Lupine traktuje swoich Zleceniodawców osobiście i indywidualnie. Oferowana przez nas współpraca jest całkowicie ukierunkowana na spełnienie potrzeb naszego klienta. Podczas rozmowy z odbiorcą naszych usług uzyskujemy informacje o jego wymaganiach, a następnie ustalamy zakres obowiązującej współpracy. To właśnie klient jest osobą, która wyznacza obszar kooperacji oraz czas jej trwania. Bezpośrednio wpływa to na cenę naszego abonamentu, która jest uwarunkowana od oczekiwań Zleceniodawcy.

Co umożliwia takie rozwiązanie?
Dzięki skorzystaniu z oferowanego przez nas programu abonentowego klient może zamówić dowolną, niestandardową funkcjonalność naszych programów. Świadczone przez nas rozwiązania mogą zostać odpowiednio dostosowane do aktualnych potrzeb i wymagań użytkownika. Klient może skorzystać również z pomocy naszych doświadczonych specjalistów. Współpraca umożliwia kontakt telefoniczny z konsultantem, a także pomoc serwisową w odpowiedzi na przesłane zgłoszenie. Oferujemy również usługę wizyty technika Lupine w siedzibie klienta. Podczas takiego spotkania rozwiąże on ewentualne problemy lub błędy zaobserwowane przez użytkownika. Forma i zakres współpracy są w pełni zależne od potrzeb klienta i jego wymagań.

Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a na pewno Ci pomożemy!



