Efektywne zarządzanie kontaktami z klientami.
Lupine CRM jest łatwym w obsłudze narzędziem gotowym do pracy bez konieczności
spędzenia długich godzin na instalacji, konfiguracji i szkoleniach. Każdy może z
niego skorzystać. Błyskawicznie i za darmo. Wystarczy wpisać adres skrzynki i nazwę
firmy aby otrzymać link do pobrania pełnej wersji programu.
Lupine CRM posiada tylko te funkcje, które są naprawdę istotne. Jest prosty i
szybki a co najważniejsze ciągle się rozwija. Firma Lupine wciąż udoskonala swój
produkt dodając nowe moduły i opcje. Od początku 2010 roku regularnie co 2 miesiące
dodawana jest nowa opcja. Całkowicie bezpłatna. Użytkownicy, którzy pobrali darmową
wersję otrzymują powiadomienia o nowych rozszerzeniach. Regularne aktualizowanie
produktu pozwoli na rozwinięcie prostego narzędzia w prawdziwy kombajn przetwarzający
informacje i generujący wartościowe raporty.
Fakturowanie
Program Lupine CRM ma wbudowany moduł fakturowania. Dzięki niemu nie potrzebujesz
osobnego programu do wystawiania faktur, a wszystkie dane finansowe i operacyjne związane
z kontrahentem masz w jednym miejscu. Nasza aplikacja automatycznie sprawdza terminy płatności
wystawionych faktur i ułatwia windykację dzięki modułowi przypomnień.
Organizacja
Lupine CRM rejestruje każde wydarzenie. Udostępnia możliwość śledzenia spraw. Wydajna
baza danych pomieści dowolną ilość klientów i zdarzeń. Od momentu zainstalowania naszej
aplikacji Twoje działania skoncentrują się wyłącznie na potrzebach klienta. Lupine CRM
rozszerzy definicję i koncepcję sprzedaży ze świadomego aktu działania na ciągły proces.
Obejmie swoim zasięgiem wszystkich pracowników firmy. Zbuduje lojalność, jak i zdefiniuje
„wartości” każdego klienta za pomocą ciągłego pozyskiwania i odpowiedniego wykorzystania
dostępnych informacji.
Architektura CRM
Lupine CRM składa się z następujących głównych elementów:
- Modułu operacyjnego, który automatyzuje podstawowe procesy biznesowe takie jak: marketing, sprzedaż oraz serwis.
- Modułu analitycznego, odpowiadającego za analizę zachowań klientów na podstawie danych zgromadzonych w module operacyjnym.
- Modułu komunikacyjnego, obsługującego procesy komunikacji z klientami i dostawcami.
- Modułu finansowego odpowiedzialnego za rozrachunki z klientami.