LupineLUPINE

Baza wiedzy i
wsparcie ekspertów

Aplikacja przestała działać. Nie wiesz jak zrobić inwentaryzacje. Masz problem ze zmianą taśmy w drukarce. Skontaktuj się z nami lub znajdź opdowiedź w naszej bazie wiedzy.

Rozwiąż

Dostępne warianty pakietów opieki serwisowej

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan prawny. Zdajemy sobie sprawę, jak istotna dla użytkowników naszych programów jest możliwość uzyskania wsparcia podczas pracy z aplikacją. Uzyskanie pomocy czy porady w przypadku ewentualnych problemów jest proste i co najważniejsze nie pociąga za sobą konieczności poniesienia kosztów. Zainstalowanie nowej wersji programu, dostosowanej do stale następujących zmian w prawie i uwzględniającą specyfikę rynku jest możliwe dzięki systemowi opieki posprzedażowej, który staraliśmy się dopasować jak najlepiej do Państwa potrzeb.

Bezpłatna pomoc techniczna firmy Lupine obejmuje:

  • Możliwość zgłaszania za pomocą poczty elektronicznej sugestii dotyczących funkcjonalności i działania programu do naszej bazy wiedzy. Zawiera ona wszystkie zadane pytania użytkowników wraz z odpowiedziami informatyków Lupine. Jest ona na bieżąco uaktualniana. Każde pytanie jest dla nas cenne i może stanowić pomoc dla innych użytkowników. Gorąco zachęcamy do korzystania z tej formy opieki. Wszelkie uwagi prosimy kierować na adres: tech@lupine.com.pl.
  • Telefoniczną pomoc konsultantów Lupine w przypadku pytań, które mogą pojawić się przy instalacji programu i rozpoczęciu pracy, a także w przypadku wystąpienia błędów systemowych. Bezpłatny pakiet opieki aktywowany jest w momencie zakupu oprogramowania i obowiązuje przez 30 dni. Jego aktywacja odbywa się poprzez wysłanie za pomocą formularza zgłoszenia o jego użyciu. Po uruchomieniu otrzymają Państwo numer kontaktowy do przydzielonego konsultanta.

Płatne formy Opieki specjalistycznej obejmują:

  • Zamówienie dowolnej, niestandardowej funkcjonalności programów Lupine. Usługa obejmuje analizę projektu oraz jego wycenę.
  • Zaawansowaną pomoc naszych specjalistów w ramach systemu płatnej opieki serwisowej. Wykupienie pakietu zapewnia stały kontakt telefoniczny z konsultantem (również w godzinach nocnych, w dni wolne od pracy i święta) oraz przyspieszony czas reakcji na zgłoszenia.

Wątpliwości lub problemy można zgłaszać:

  • telefonicznie – pod numerem otrzymanym w momencie aktywacji 30 dniowego darmowego pakietu obsługi technicznej lub po wykupieniu abonamentu zaawansowanej opieki emailem – na adres tech@lupine.com.pl
  • za pomocą faksu – pod numerem 22 213 92 18
  • listownie

Oferta dodatkowa:

Istnieje możliwość wykupienia wizyty technika Lupine w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Rozwiązania ewentualnych problemów następuje na miejscu - w siedzibie firmy. Chęć zakupu takiej usługi należy zgłosić przy użyciu formularza kontaktowego ze wskazaniem dogodnego terminu oraz godziny.

Lupine
ul. Lebiodowa 33J
04-674 Warszawa
Telefon: (22) 213 92 91
Fax: (22) 213 92 76
NIP: 836-141-46-61
Biuro: biuro@lupine.com.pl
Zgłoszenia: tech@lupine.com.pl
Formularz kontaktowy
© Lupine | webmaster