LupineLUPINE

Baza wiedzy i
wsparcie ekspertów

Aplikacja przestała działać. Nie wiesz jak zrobić inwentaryzacje. Masz problem ze zmianą taśmy w drukarce. Skontaktuj się z nami lub znajdź opdowiedź w naszej bazie wiedzy.

Rozwiąż

Pytania i odpowiedzi dotyczące problemów z drukarkami etykiet

1. Drukarka nie działa. Co robić?

W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy jest podłączone źródło zasilania.

2. Drukarka nie działa mimo, że jest podłączona do prądu.

Proszę sprawdzić czy jest włączony przycisk uruchamiający urządzenie.

3. Nie mogę znaleźć włącznika drukarki.

Przycisk uruchamiający urządzenie znajduje się z tyłu urządzenia na panelu z gniazdami kabli.

4. Drukarka nie drukuje etykiet.

Proszę sprawdzić czy materiały eksploatacyjne są poprawnie zainstalowane. W drukarce powinna znajdować się rolka z etykietami oraz rolka z kalką żywiczną.

5. Drukarka drukuje puste etykiety.

Proszę sprawdzić poprawność założenia kalki żywicznej. Instrukcja jak tego dokonać znajduje się wewnątrz każdego urządzenia.

6. Drukarka drukuje niepełne etykiety.

Proszę ustawić w sterowniku drukarki właściwy rozmiar etykiet. Częściowy wydruk oznacza, że te podane parametry są niewłaściwe.

7. Kody kreskowe są niewyraźne. Jak naprawić?

Należy zwiększyć w preferencjach wydruku stopień zaczernienia oraz zmniejszyć szybkość wydruku.

8. Etykieta drukuje się niewłaściwie. Przez jej środek przebiega biała, pionowa linia. Jak to zmienić?

Prawdopodobną przyczyną jest niewłaściwe zainstalowanie kalki żywicznej. W przypadku jej zakrzywienia, na etykiecie powstaje niezadrukowany obszar, który wygląda jak biała, pionowa linia.

9. Nadruk jest nierównomiernie rozmieszczony na etykiecie. Z prawej strony jest za dużo wolnego miejsca.

W celu korekty wyglądu etykiet należy zmodyfikować szablon wydruku w programie Lupine Inwentaryzacja.

10. Kod kreskowy na etykiecie jest zbyt gęsty, wygląda jak czarny prostokąt. Czy to poprawne?

Nie. Taki objaw wskazuje na złe dobranie szerokości etykiet do długości kodu. Nie zaleca się kontynuowania wydruku błędnych etykiet. Istnieje duże prawdopodobieństwo wystąpienia problemów z ich skanowaniem.

11. Jak sprawdzić czy wydrukowane etykiety są poprawne?

Najlepszą metodą jest test pierwszych 3 etykiet za pomocą terminala z zestawu inwentaryzacyjnego oraz kolejne wybiórcze podczas procesu drukowania. (np. co 10 etykietę)

12. Wydrukowałam etykiety i okleiłam nimi składniki majątku. Okazało się, że są one nieczytelne. Co mogę zrobić?

Niestety jedynym sposobem jest ponowny wydruk z zastosowaniem właściwych parametrów.

13. Czy mogę drukować na różnej wielkości etykietach?

Tak. Dostępne jest wiele rodzajów etykiet. W celu dobrania właściwej wielkości prosimy o kontakt z działem handlowym podczas składania zamówienia.

14. Czy są dostępne kolorowe etykiety?

Tak. Są one jednak dużo droższe niż standardowe – białe.

15. Czy drukarka etykiet może drukować w kolorze?

Nie. Technologia wydruku termotransferowego umożliwia jedynie nadruk w czarnym kolorze.

16. Czy mogę drukować ponownie etykiety?

Tak. Program Lupine Inwentaryzacja umożliwia ponowny wydruk etykiet.

17.Czy muszę drukować wszystkie etykiety?

Nie. Takie działanie jest niewskazane. Znacznym ułatwieniem dla osoby oklejającej składniki majątku jest wydruk z podziałem np. na lokalizacje.

Lupine
ul. Lebiodowa 33J
04-674 Warszawa
Telefon: (22) 213 92 91
Fax: (22) 213 92 76
NIP: 836-141-46-61
Biuro: biuro@lupine.com.pl
Zgłoszenia: tech@lupine.com.pl
Formularz kontaktowy
© Lupine | webmaster