LupineLUPINE

Dbaj o środowisko
zrezygnuj z papieru

Lupine Archiwum

Aplikacja ułatwiająca prace archiwisty w jednostce prywatnej i publicznej.

Oferta dla archiwum

Tworząc nasz program oparliśmy się na wielu latach doświadczeń. Programiści firmy Lupine zastosowali sprawdzone rozwiązania, będące standardem na rynku i nadali im nową formę. Bezawaryjność, przejrzyste menu i bezpłatny pakiet szkoleń zapewniają skuteczne działanie naszej aplikacji.

Lupine Inwentaryzacja współpracuje ze wszystkimi najpopularniejszymi urządzeniami wspomagającymi proces inwentaryzacji. Wydruki z drukarki etykiet pozwalają w czytelny sposób oznakować towary. Użycie kolektorów i czytników pozwala na błyskawiczne przeniesienie informacji do progamu i weryfikację stanu faktycznego środków trwałych w firmie.

Głównym zadaniem naszego programu jest przechowywanie danych i zapewnienie szybkiego do nich dostępu. W połączeniu z kolektorem danych oraz drukarką etykiet otrzymują Państwo kompletne narzędzie do kontroli bieżącego stanu środków trwałych. Lupine inwentaryzacja umożliwia stworzenie dowolnej struktury klasyfikacji danych dostosowanej do potrzeb prowadzonej działalności. W magazynie będą to np sektory, w hurtowni – regały, a w sklepie – półki.

W archiwum program Lupine Inwentaryzacja sprawdza się jako profesjonalne narzędzie zarządzające dokumentami. Prowadzi ewidencję zasobów pozwalając na ich dowolną klasyfikację i grupowanie. W szczególności umożliwia szybkie wyszukiwanie dokumentów dotyczących wskazanych kompletnych lub częściowych danych personalnych (nazwisko, imię, pesel, data urodzenia, miejsce zameldowania itp.).

Do organizacji archiwum proponujemy także specjalizowany program - Lupine Archiwum.

Lupine
ul. Lebiodowa 33J
04-674 Warszawa
Telefon: (22) 213 92 91
Fax: (22) 213 92 76
NIP: 836-141-46-61
Biuro: biuro@lupine.com.pl
Zgłoszenia: tech@lupine.com.pl
Formularz kontaktowy
© Lupine | webmaster